Scooterbabe!

Efter att ha jobbat häcken av mig förra veckan är jag nu tillbaka i Norrköping för att ladda om.
Ytterligare tre veckor tills det kommer bli ett normalt schema. Som jag längtar.
Slippa komma hem klockan 5 på morgonen när det är ljust redan. Sova några timmar, för att sedan sätta sig på bussen tillbaka till Stockholm och jobbet.
Ser även fram emot den dagen jag sätter nycklarna i låset till lägenheten.
Imorgon tisdag ska jag vill banken och fixa med lånet. Ska ju inte bli några problem. Om de inte vill låna mig den summan får jag väll lägga in lite själv. Kanske rent av är bättre, desto mindre blir det ju att betala tillbaka.

Håller även på att kolla alternativa sätt att ta sig hem på. Såg en flashig annons när jag surfade -  www.kopenscooter.nu . Där säljer de underbart ROSA scootrar!!! Jag blir ju nästan kär. Dessutom har de matchanda hjälmar till! Wiiii. Jag vet. Lite bimboaktigt. Men va tusan. Det lär ju garanterat vara ett snabbare och framförallt roligare sätt att ta sig hem på sent i december.
Att jag aldrig kört en scooter är ett problem jag får ta tag i sen...
Tänk dig. Jag som värsta scooterbaben!

Appropå annonsering så ska ju Golden Hits annonsera på google. Det lär ju kosta en förmögenhet.
Kanske kan få en liten discokula till bistron iaf... Får fråga snällt.

Under tiden får jag fortsätta drömma om den rosa scootern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0